onsdag den 23. maj 2007

Den sidste opvarming inden rejsen til USA

Om mindre end 48 timer er vi på vej. På vej til USA. Onsdag aften går med forberedelser, pakning og surfe på nettet for at se hvad der venter i Wyoming og South Dakota. Jeg fandt et par webkameraer fra Yellowstone National Park og af præsidenthovederne ved Mount Rushmore. Med otte timers tidsforskel til Wyoming og South Dakota er en onsdag aften perfekt. Så er det først på eftermiddagen derovre.

Det er et real-time webkamera ved Old Faithful geyseren. Kameraet bliver opdateret for hver 30 sekunder.

Der er også Inside Yellowstone videoer fra nationalparken.

Og webkamera fra Mount Rushmore.



1 kommentar:

5610assens sagde ...

Hej Arne og co.
Jeg ønsker jer en rigtig god tur. Jeg glæder mig til at følge jeres oplevelser her på bloggen.
Min familie og undertegnede er i øvrigt selv ved at planlægge nøjagtig den samme tur, med afrejsedato i sept. 07. Med assistance fra My Planet :-)
Have a safe trip.